Brand

Diskuse - Kupa tela a objektivu do 650eur

Lukas

1 příspěvků

Dobrý deň mám záujem o kúpu tela a objektívu.

 

Chcel by som fotiť portréty ľudí. Som začiatočník aj preto nechcem si kupovať drahšie prislušenstvo. Ale taktiež ani najlacnejšie skôr hľadám niečo v pomere dobrá kvalita: za lepšiu cenu.

 

Rozmýšlal som že si kúpim telo za 200-250eu a objektív za 400-450eu. Ale osobne nemám skúsenosti s tým, či je to správne riešenie na kvalitu fotky, máť lacné telo a drahší objektív.

 

Telo za cenu 200-250 som našiel Canon 1200D,600D nikon D5100,3200, D90

 

A objektiv by som k tomu dal buď prime 50/80 alebo Zoom 50-200 za cenu 400.450eur.

 

Prosím vás je táto konfigurácia zrkadlovky vhodná na portréty aj kvalitou ? Napadá vás nejaké iné optimalizovanie zrkadlovky ? 

 

před 6 lety

kaka

130 příspěvků

Pokud portrety tak bych z objektivu zacal tou pevnou padesatkou a u toho tela je tezko radit...no pokud neuvazujete zatim o FF snimacich, tak bych spise porizoval to telo nejake novejsi, tedy treba D90 asi uz ne ...a proste cas Vam ukaze, co budete chtit..

Nebo pak druha moznost nejake co nejlevnejsi bazar telo a bazar zoomik...sice ne kvalitni vystup, ale mohlo by Vam to ukazat, co vlastne poridit v budoucnu a tohle levne reseni pokud nakoupite dobre pak snad zase prodate za plus minus stejne penize ..... ono dobre a zajimave portrety jsou samozrejme krom tela a objektivu i o fotografovi a svetle.

Konkretne Vam neporadim, bylo by to moc casu u hledani na bazarech a navic Vam by to nemuselo sednout.

Preji dobrou volbu.

 

před 6 lety

Luboss7

31 příspěvků

Dobrý deň mám záujem o kúpu tela a objektívu.

 

Chcel by som fotiť portréty ľudí. Som začiatočník aj preto nechcem si kupovať drahšie prislušenstvo. Ale taktiež ani najlacnejšie skôr hľadám niečo v pomere dobrá kvalita: za lepšiu cenu.