Brand

foxi6

janigajoska

100 %

Zhlédnutí4837

Líbí se4

Oblíbená1

Popis fotografie

Publikováno: 19.9.2015

Kategorie: Portrét

Další fotografie autora janigajoska

Diskuse

Andrea

21.9.2015 12:11

pane. Vy si z nás děláte legraci, že jo smile. Zkoušíte, co vydržíme laughing

Mates28

21.9.2015 22:24

Nevím, ale vetšina těch "portrétů" stojí uplně za houby, tento nevyjímaje. Nemají jiskru, myšlenku, nápad,...

Taky se rád podívám na hezkou slečnu, ale předpokládám, že ty nejsou předmětem hodnocení. 

janigajoska

21.9.2015 22:39

Mates28- za pět let zde 6670 shlédnutí a 31 palečků,další to erudovaný exper přes portrétní foto:-)):-))Kdežto já,břídil a nedouk,který by k těmto odborníkům měl jít na kurz foceni jen za pět měsíců zde pouhých 17000 shlédnutí, 122 palečků a 4srdíčka a to bez kamarádíčků:-)):-))

Marek

22.9.2015 00:40

Ty palečky blbečky tady dávají lidi jen za nahé kozy a prdele. Tyhle pornospartgiádní cviky stojí za hovno. Nápad 0, provedení 0, Emoce 0, Světlo -1, Já být Váma, tak prodám foťák a raději zapomenu, že foto vůbec existuje ;) Dyť fotíte shity a oháníte se lajkama, jak Stalin srpem. Tady nejde o lajky a srdíčka, ale o kvalitu momentu, emocí atp ;) Většinou lidi co neumí fotit, ty prdele a kozy lajkujou, protože člověk, který opravdu fotit chce a dává do toho více než jen cvak u rybníka holky co se bohužel nechala přemluvit, to nikdy neohodnotí kladně. Vy buďte rád, že je to tady relativně mrtvé i když je to škoda, protože za takové fotky by jste na PhotoExtract dostal takovou sadu, že by jste raději skočil z okna. Tohle dát na nějakou výstavu, tak to raději spálí a vyškrtnou Vás z účasti. Dyť ty holky by mohly vypadat tak skvěle. Tohle je totálně podělaný akt. Jak můžete fotit v protisvětle, když holčině chybí druhá půlka hlavy, pravé ňadro je přepálené až mi to pálí díru do monitoru, co ty rýhy u levého ňadra. žádná linie těla, zadek splává se zádama. PROBOHA. Tohle se fotí určitě v kleče, po světle a ne v protisvětle a když už tak jen silueta v protisvětle. Pane packal. Koukněte se na opravdové fotografy, jako je mistr Drtikol, Saudek, Brooke Shaden atp. a poučte se. Do té doby se na to raději vyserte. 

Omlouvám se redakci za můj upřímný výlev, ale už jsem fakt musel.

janigajoska

22.9.2015 07:35

No,pro mne neumí fotit především ubožák,co případné nedostatky fotky potřebuje schovávat v milosrdné čb,tak fotí opravdu jen naprostí zopufalci,co nikdy s barvama kámoši nebudou,nebo právě jen maloměštáčtí snobové,co mají dojem,že jsou umělečtí géniové,jako ty:-)) Co si našprtají příručku a už se samozvaně pasují na umělce:-))Prostě,namistrovaný ucho,které je přesvědčeno,že je fotogénius:-))

Marek

22.9.2015 11:27

laughing OK Tak si budem Tykat laughing

 

Tak to vezmem sezhora hezky. ČB fotografie je základ fotografie. BW právě nedostatky odkrývá, protože odstraníš rušivý element, kterým barva rozhodně je. Proto taky nejlepší fotografové fotí černobíle (určitě se nepovažuji za skvělého fotografa. Jen mě foto baví, ale určitě fotku nebudu degradovat tím, že o ní nic nebudu vědět a nebudu se snažit pochopit, jak fotografie má vypadat a tady je třeba si i nastudovat ty příručky, jak už jsi je zmínil). Jinak aby jsi byl vyvedený z omylu, tak fotím jak barevně, tak i černobíle wink Jen pro info, aby jsi ze sebe dál nedělal hlupáka. 

Je milé, že jsi mi napsal o foto géniích a umělcích. Osobně se na ně dívám s velkým obdivem a pasovat se do role velkého umělce a génia by mě nikdy nenapadlo, protože by to bylo nevhodné a dělal bych ze sebe šaška a vypadal bych jako Ty s tímhle textem '' Jen za pět měsíců zde pouhých 17000 shlédnutí, 122 palečků a 4srdíčka a to bez kamarádíčků''

Tím co jsi mi tady odepsal jsi akorát všem ukázal, že myslíš vážně ty nesmysly co fotíš a vůbec nepřemýšlíš nad tím co Ti tady Andrea a Mates28 předemnou napsali. Pro Tebe jsou směrodatné nejaké lajky za špatně vyfocené kozy a prdele. To je dobrá ubohost. Normálně se nevypisuju a mávnu rukou, ale je mi lítop těch holek, jak je prasíš a přitom mají skvělé křivky na akty. Kdyby sestak raději něco naučil, přiučil u opravdových lidí co umí fotit a našel si na netu opravdu uznávané fotografy a vzal si z nich inspiraci, tak uděláš lépe a ten čas, který trávíš těma sračkama co fotíš a píšeš tady v diskuzi by jsi věnoval studiu a převádění teorie do praxe, tak to by bylo něco ;) Víš ono nikdo se nenarodil s foťákem v ruce a i takový Anton Corbijn musel chodit do školy a učit se z těch přírůček, aby se mohl státjedním z nej fotografů ;) 

Je vidět, že o focení toho moc nevíš a jde tovidět z fotek i toho co píšeš ;) Raději budeš omlouvat své neznalosti a budeš trápit lidi pohledem na ty nepovedeniny ;) 

A neboj. Maloměšťák, snob a nebo génius opravdu nejsem ;) Jsem jen člověk co se snaží převádět teorii do praxe a nechce degradovat fotografii, jak to děláš Ty.

Kup si kompakt (nějaký starý nový je Ti k ničemu) a foť jím. Ani bych se nedivil, kdyby jsi fotil zrcadlovkou na automatiku a v protisvětle by ti vyskakoval blesk. Pokud ano, tak jsem si jistý, že ani nevíš proč to automatika dělá :D Prvně se nauč trošku teorie a pak oslňuj. Není třeba mít drahou techniku, ale drahé vědomosti a časem i zkušenosti ;) Ty Génie :D

janigajoska

22.9.2015 11:47

Nevím,jak fotí nejlepší fotografové a ani mne to nezajímá,já,na rozdíl od tebe,nikoho napodobovat nepotřebuji:-)) Já si na umělce hrát nepotřebuji,fotím podle toho,jak a co se líbí především mě a proto,že nepatřím mezi ty čtyřprocentní,tak se mi ženský,jako motiv k focení líbí nejvíc,proč ty máš takový problém s nahotou,mohu jen odhadovat:-)Krom toho,čb není žádný základ,ale jen předchůdkyně dnešních fotek,apokud má podtrhnout nějak atmosféru,tak to má i smysl,ovšem ta tvá slečna,co na fotce vypadá,jako při povinném ,školním focení,to je opravdu totální a hloupej cvak:-) Tobě totiž ani ty příručky,jak je vidět naprosto pomoct nemohou,ty budeš jen

plagiátor stylů těch druhých:-)) Ty si kup raději kopírku,foták,a to ani ten kompakt,pro tebe určitě není to pravé:-))

Martin

22.9.2015 12:09

Marku, nechceš se na to provokování vykašlat a svúj čas raději věnovat něčemu konstruktivnějšímu? Tyhle výlevy už jsou sakramentsky velký trapas.

Marek

22.9.2015 12:52

Martine a ty s Těmi fotkami souhlasíš ??? Já se věnuju dost focení právě a takoví lidi jako je janigajoska mě dostávají do kolen ;) 

Marek

22.9.2015 12:53

janigajoska Bože Ty jsi hloupý yell

Martin

22.9.2015 13:07

mi se ty jeho obrázky nelíbí... technicky je to hrůza, na moje chlapské pudy, kterými OP argumentuje, to nefunguje... na akt je to moc vulgární a explicitní, na porno je to těžká nuda.

ale ten člověk je buď trapný troll nebo nemocný; za svoje kydy už dostal jednou banána. uvidíme, jak dlouho to bude Tomáše bavit, než mu dá banána znovu.

Marek

22.9.2015 13:08

janigajoska Fakt nevíš o fotce ani ň. S nahotou problém nemám. Fotím holky i chlapy a ty 4% jsi netrefil wink Mám problém s tím jak to máš Ty vyfocené a ne, že na fotce je nahá holčina wink Jde mi jen o to, že je to blbě vyfocená nahá holčina wink 

S BW nemáš totálně pravdu a jde to vidět i na Tvé poslední fotce, protože kdyby jsi jí dal do BW, tak je to skandál ještě větší než v barvě. Vyšly by na povrch totiž všechny vady a technické nedostatky. Máš smůlu. Na Tebe si udělám čas vždycky wink Při upravování fotek si občas potřebuju dát pauzu wink Nejsem z těch co se bojí říct pravdu.

Trošku soudnosti, trpělivosti a pokory chlapče. To že se podíváš na opravdu skvělé fotografy nikoho nenapodobuješ. Má Tě to zbavit chyb a inspirovat k lepším výhonům. 

 

Základ 1.) Jen pro Tebe. Soukromé cvičení ;) BW fotografie je základem už jen proto, že neskrývá vady světla, stínů a křivek, ale naopak je ukazuje. Pokud se naučíš dobře hledat přechody v odstínech šedé, tak budeš mít poté lépe přehled o světle a stínech. Není to nastudované, ale je to z praxe ;) Tam kde v barvě je přechod ještě přijatelný, tak v BW bude nepoužitelný ;) Vše se odvíjí od světla a stínu ;) 

Neprovokuju. Ale štve mě, když někdo cvaká a neví proč a jak. Ono foťák má tzv. Manuální reřim a ten, když se naučíš ovládat společě se světlem a stíny, tak začneš jednou opravdu fotit ;)  

Marek

22.9.2015 13:16

Martin Víš co. Mě jde jen o to, aby tyhle stránky začaly ožívat. Mě se totiž líbí snaha lidí, kteří tyhle stránky vymyslely a najdou se tady od redakce i dobré tipy, ale fotorádce má trošku umřelou galerii právě kvůli takových, jako je janigajoska . Buď ať se naučí fotit a nebo ať vysmahne. Nikdo není zvědavý na jeho výlevy a nevkusy. Nejedu proti lidem, kteří začínají, mají snahu a chtějí, nebo proti lidem, kteří prostě mají soudnost a snaží se. Nemám nic proti nahotě atp.   

Prostě fotorádce.cz se mi líbí a mohli by jsme to tady trošku podpořit ;) 

Martin

22.9.2015 13:22

ohledně vymřelé galerie jsem se už vyjadřoval tuná: http://www.fotoradce.cz/diskuse/tema/nikdo-nekomentuje-diskuse

co se týká vulgarity obrázků, to je věc, kterou si musí v první řadě ošetřit Tomáš s Lukášem. pokud máš jakýkoliv nápad či připomínku, neváhej je kontaktovat, ať už soukromě mejlem, nebo veřejně na fóru.

Rampa

22.9.2015 14:03

tady se to ale začíná rozjíždět, tak eště než tato diskuse zmizí tak si taky něco napíšu :D  ...ale noták kucí a děfčata přece byste nebyli zlí a nechtěli hned někoho vyhazovat zkrátka proto že nechce přijmout vaše dobře míněné rady? Já to cejtim že autor tohoto snímku je na FR docela důležitou složkou, (něco jako černý pepř v česnečce - když do něj kousneš jeto nepříjemný, ale být tam musí! ) ...poďme rači fotit  ;o)

Martin

22.9.2015 15:23

proto že nechce přijmout vaše dobře míněné rady

kvůli tomu ne, ale tobě nepřijde, že se chová jako sebestředný hulvát, který startuje kvůli každému nesouhlasnému názoru a okamžitě jde tvrdě cestou argumentačního faulu?

janigajoska

22.9.2015 15:36

Maminko,tatínku,POMOOOOCT,kvůli tomu zlému janigajoska se nikdo nechce dívat na naše SUPER,SUPER CVAKY,zakaž mu tooooo:-)):-)):-))

Andrea

22.9.2015 16:12

a já si stejně myslím,že pán se s někým vsadil, že bude zkoušet,co vydržíme laughing laughing, a proto sem dává ty šílené fotky. 

Rampa

22.9.2015 18:03

ovšem Martine, ale to, že se někdo chová chulvátsky, sebestředně a všelijak podobně - toje přeci jeho věc, nato "jaký kdo je" ...prostě má právo být takový stejně jako já jsem "fšelijaký" tobych zde neřešil, FR určitě nemá v popisu práce někoho vychovávat ani posuzovat či hodnotit...nikoli lidi,  ale fotky...toho bych se držel a tak jeto správné ;-)  a tak abych se přecijen vyjádřil i k té fotografiji ;-) vpravo vlevo i dole mi přijde dost natěsno - možná už nebylo na place při focení víc místa aby se dalo eště couvnout přecijn ohnisko 22 otom trochu vypovídá...škoda protože mě to trochu cuká s vokem a to by se chtělo zaměřit na jinou část fotky :D 

Karel

22.9.2015 18:15

Dovolím si taktéž kapku oleje do ohně - já bych i docela zkousl to, že autor sem láduje sadu fotek, z nichž většina je zaostřena kdo ví kam, jejichž barevné podání je běžnému oku nelahodící, že spousta portrétů je focena širokým sklem, což je samo o sobě předurčením výsledku, dokonce bych zkousl i to, že většina fotek nemá nic společného s jemným a decentním aktem ale spíš tíhne k lehce perverzní pornografii. Ono každý jednou nějak začínal a každému nějakou dobu trvá než zjistí co znamená vyvážení bílé, k čemu jsou dobré ty "čtverečky" v hledáčku a že není jedno který z nich v době stisknutí spouště je vysvícený, ne každý ví k čemu je dobrá odrazná deska (obzvlášť při focení v protisvětle), atd. Ale co mě na tomto člověku neskutečně vadí je to, že jakmile někdo vyjádří nesouhlas nebo nějakou připomínku k jeho "dílu", tak okamžitě následuje protiútok namísto toho aby se dotyčný zamyslel a třeba i uznal že na tom něco je a že by výsledek mohl být lepší kdyby si nechal poradit.

A narovinu - porovnávat kvalitu fotografií podle počtu shlédnutí, obzvláště když téměř na každé fotografii je nahá žena je opravdu hodně zcestné. Je potřeba si přiznat, že je tady většina chlapů a na náhled prsa nebo zdaku si každý klikne, i kdyby výsledná fotografie byla totální brak :-)

janigajoska

22.9.2015 19:03

To seš trošku vedle,Karle,já nikdy a nikde o sobě neprohlašoval,že jsem fotograf a ostře reaguju pouze na ty,kteří tak reagují na mne,tedy pouhá odezva:-)) Nemám touhu,být technicky dokonalý a příručky opravdu žádné nečtu a protože se ani nikam na výstavy necpu,tak si mohu dovolit ten luxus,fotit jen to a tak,jak chci a jak se to líbí mě:-)Mám jiný pohled celkově na to,o čem fotografie je,než možná spousta lidí zde. A pro mne je důležitější to,že někoho fotka zaujme a tak si ji i rozklikne,než super kvalita něčeho,co se fotkou ani nazvat nedá a proto taky skoro nikoho nenapadne si ji ani rozkliknout:-) Což tedy určitě nic o té kvalitě není,ale je to o tom,jestli dokáže upoutat tu pozornost,no a mě,jako amatérovi to ke spokojenosti prostě úplně stačí:-)) A arogantní narcisi moooc zbožnuju,proto si s nima tak rád píšu:-))

Martin

22.9.2015 19:04

Rampo, dle mého nemáš pravdu. Existuje taková divná věc, které se říká Netiketa. A OP ji soustavně porušuje. Pokud se chce jako hulvát chovat v soukromí, je to jeho věc. Ale na veřejnosti to podle mého není moc OK, nevrhá to dobré světlo na celou komunitu.

 

Mně osobně tohle útočení na kritiky dost vadí. OP zatím nepředvedl nic tak exkluzivního, aby to ospravedlnilo jeho výpady. Připomíná mi to chování velkého procenta lidí na Megapixle, těm se taky nesmí říct nic jiného než pochvaly, jinak startují jak kdyby byli na pérko.

janigajoska

22.9.2015 19:14

A sme zase na začátku,nejde o kritiku,jde o formu a volbě slov a k tomu právě patří i chápat,co to vlasně ta kritika je:-))

Mates28

22.9.2015 21:49

Josko, co kdybys třeba zkusil chvíli fotit něco jiného. Pokud máš pocit, že jsi prozřetelností předurčen fotit akty, vyzkoušej pár chlapů a uvidíme, kolik lajků dostaneš

Já rozumím, že tě kritika štve, nikomu to nedělá dobře, Jenže blb se pozná podle toho, že místo aby se nad kritikou zamyslel a třeba se zkusil naučit něco nového, mele stále svou. 

Pro mě jsou ty kozy jsou už docela otravné a taky je to důvod, proč už se mi sem nechce dávat své výtvory. Od lidí, kteří lajkují ty tvé hrůzy se opravdu nic učit nechci.

janigajoska

22.9.2015 22:30

Zase vedle,mě kritika neštve,mě popuzují poze namachrovaní cucáci,co sami nic neumí,jen hloupě kecat o nesmyslech a arogantně napadat každého,kdo nefotí podle nich a jejich načtených příruček:-)) Že je vesměs publikují stejní neumělci ani rozvádět nebudu:-))Krom toho,já nefotím jen modelky,ale všechno,co se mi nějak líbí,zaujme a do toho focení aktů mužů,vážně nepatří. Ale ta posedlost zdejších pár cvakálků mne taky docela baví a tak tu publikuji především ty nahé modelky:-))

Karel

22.9.2015 23:01

Nevim jestli sem vedle, josko, ale ja jsem Vas nikdy za "fotografa" nenazval (ve vsi ucte). Takove osloveni si podle mne zaslouzi uplne jini lide nez ja nebo Vy (opet ve vsi ucte). Nicmene dle mne neni na miste "ostra reakce" na nazory lidi kteri vyjadri nesoulad s Vasim pohledem na dany snimek. Ja osobne si myslim ze prave kritika je tim spravnym prostredkem k posouvani se dal a nekdy je holt na miste uznat ze jsem nektere veci nedomyslel/prehledl/nepohlidal a prave diky kritice je moznost se poucit do budoucna. No a souhlasim ze primarne by fotka mela upoutat pozornost, nicmene pokud me nekdo nabidne nezavisly komentar a inspiraci k tomu, aby tato fotka nebyla nejen zajimava ale i technicky dokonalejsi, tak bych takoveho cloveka a-priori nemel urazet a presvedcovat o tom ze muj pohled je jediny spravny. Tot cely muj nazor

Mates28

22.9.2015 23:36

Trochu pokory, kolego. Opakuji, pokud mi nezávisle na sobě několik lidí řekne, že to co dělám stojí za h... , tak se minimálně zamyslím, jestli náhodou nemají pravdu.

Ty jsi se rozhodl, že kdo kritizuje je "namachrovaný cucák". No, i to je cesta. Jen ne k vlastnímu zlepšení. 

Jestli si potřebuješ nechat masírovat vlastní ego posílej svá dílka raději jinam. Nebudeš muset poslouchat "cucáky" a ostatním se taky uleví.

Lidé jako ty jsou důvodem, proč sem ti, co něco umí moc nechodí.

janigajoska

23.9.2015 02:13

Jasně,Mates, a pro,že jsem se zamyslel,prohlédl si jejich superdíla,tak jsem nabyl přesvědčení,že pravdu nemají,páč při těch jejich kecech a házení odborných termínů,by ty jejich fotky musely vypadat zákonitě hodně líp:-))A i v tom druhém se hodně pleteš,ti opravdu dobří, i ti jenom dobří,sem nechodí a neprezentují tu nic,právě kvůli arogantnímu napadání těhle neumětelů,njkoliv kvůli někomu,jako sem já:-))

 

Martin

23.9.2015 07:36

 nemůžu si pomoct, ale OP a jeho argumentace by měli zaujmout čestné místo ve slovníku nebo wikipedii u hesla "demagogie" :)

Marek

23.9.2015 14:01

janigajoska laughing Pane králi. Ti nejlepší totiž chodí na Flickr, 500px a na photoExtract. Občas se najde někdo na Megapixel a galerie na Fotorádce by si zasloužila ty hodně dobré fotografy přitáhnout pro inspiraci ostatním a ne koukat na špatně vyfocené nahé děvčice :) S nahotou nemám problém, ale jak je vidím takhle zmatlané někým, kdo nemá ani šajn o focení, tak bych je raději navlík do spacáku a ukryl před Tebou.

Fotíš jak parní válec na speedu a píšeš jak Gagarin, který zapoměl na Bajkonuru kyslíkovou masku. 

Marek

23.9.2015 14:07

Rampa Ahoj pane. Hele já vím, jak to myslíš a rozumím ;) Ale mě to třeba už nedalo a musel jsem začít psát. Nejsem rýpalista, ale tohle už fakt moc. Dyť to tady chlapec Janiga prasí jak vepřo knedlo z prášku a vydává to za pravou svíčkovou. Mám z jeho fotek pocit, jako když si někdo koupí pravé Rolexy z Číny což už není hustý kýč, ale hrozná prasárna ;)  

Martin

23.9.2015 14:14

Ti nejlepší totiž chodí na Flickr

tak teď jsem se od srdce zasmál... jako vtip dobré, ale nemyslíš to doufám vážně, že ne...

myslím si, že dobří fotografové jsou v různých komunitách rozprostřeni rovnoměrně a ruku na srdce, flickr je podobná žumpa jako megapixel nebo photoserver. 500px nebo PE jsou ještě celkem v pohodě, ale flickr fakt nebrat.

Andrea

23.9.2015 15:17

hele,můžu se zeptat, v čem je megapixel hrozný? smile. Já tam koukala a přišel mi v pohodě laughing. Je fakt, že jsem se o takové stránky moc nezajímala dříve

Martin

23.9.2015 15:24

v uživatelské základně. kupčení s hodnocením se tam provádí ve velkém stylu, chválí se tam každý cvak bez ohledu na kompoziční chyby nebo technickou kvalitu a pokud někdo nedejbože nechválí a dovolí si poukázat na nedostatky, tak má utrum :)

takový ráj cvakálků, kde vítězí jedinci, kteří umí dobře lhát a lichotit a mají dost času chválit všechno co vidí

Marek

26.9.2015 19:50

Martin No já nevím Martine, ale na 500px a Flickeru jsem zatím našel ty momentálně nejlepší: Lee Jeffries, Brooke Shaden, Eric Bénier-Bückel, Fiona Louise Larkins, Claude Gourlay, Tina Kazakhishvili atp ;) Na Megapixelu je spousta dobrých fotografů, ale raději se nezapojujou ;) Jediný, který se zapojuje, tak je snad Ota Metlička, který je sakra dobrý a Milan Fiala, který je taky na vinikající úrovni. Pak je tam i Pavel Ouředník, který bezesporu patří mezi nejlepší České krajináře a jeden z nejlepších WL fotografů na světě Petr Bambousek ;) Chce to více se zajímat ;) 

Flicker, 500px atp je plný bordelu. Dyť ročně se na netu nasbírá několik zeta bajtů dat. Není to jako kdysi, kdy byli pravdu dobré fotky na každé výstavě. Teď je šrot všude (viz Mr. janiga) a musí se hodně hledat ;) 

Martin

26.9.2015 19:54

já netvrdím, že je to komplet špatenka, ale když se člověk na MP podívá na ty nejvíc aktivní autory, je to bída a utrpení, stačí si prohlédnout jejich komentáře...

je jasné, že velký server bude mít velký podíl těch špatných až průměrných, gaussovská distribuce funguje v podstatě kdekoliv

Marek

27.9.2015 01:07

Martin No právě. Ale Megapixel spíše funguje takovým rodinným způsobem. Každý velký server bude mít 90% odpadu, 9% dobrých fotek, 0.8% výborných fotek a 0.2% vynikajících fotek. Tak to bude vždycky.
Pojďme tenhle server udělat tak, aby byl opravdu jako foto rádce. Dávejme sem fotky, které nebudou shit, ale od průměrů až po ty nejlepší. Když tady přitáhneme začátečníky, kteří chtějí fotit a snaží se, až po ostřílené mazáky, kterých tady máme málo a potřebovali by jsme se přiučit nebo poradit určitě, aby jsme zase přišli na další myšlenky, nápady a pojďme si poradit navzájem, probírat spolu focení a ne jen dával lajky ze známosti, ale pro kvalitu a nedostatky si číct pěkně ''do očí'' ;) To by bylo konstruktivnější ne ;) 

Martin

27.9.2015 06:40

http://www.fotoradce.cz/diskuse/tema/nikdo-nekomentuje-diskuse

Pro vkládání komentářů musíte být přihlášen.

Sdílení fotografie

Fotografii má v oblíbených 1 lidí

Informace

Fotoaparát: EOS 700D

Ohnisko: 22

Expozice: 1/200

Clona: 9

ISO: 100